Kita kawan, kita sahabat.


11 November 2013, tak sangka tahun ini sudaa mau abisss. Minggu ni minggu terakhir persekolahan untuk tahun ni. Alahai, cepatnya masa berlalu tahun ini. Gudbye Form 4. Uhuksss. Sobs. This mean, I will be SPM candidate next year. Rasa macam baru je masuk sekolah rendah. Macam tak caye je. Macam tak caye je. Hahahaha.  

Apa yang Tirah harap, persahabatan yang terbina di tingkatan 4 ni akan kekal hingga hujung nyawa. Acecehh. Sahabat sejati takkan pernah hilang di hati.

Alhamdulillah, jadi jugak jamuan kelas hari tuu. Tirah rasa ini jamuan kelas yang paling best. Wuuuu. The best Class Party ever!! Yippieeee... Inilah kenangan terindah kan? kan? Kita, kawan. Kita, sahabat. 





minta klik ni sekejap.
*tak patah pun tangan tu. Wakakaka
1      2       3

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Tee Radzi