Kau insan bergelar , S.a.h.a.b.a.t


Assalamualaikum , Bonjuor !~  *muka blurr*

Kawan ? Apa ada pada kawan? kekadang kawan boleh bertukar jadi lawan. betul ke? ntahh V.V 
Kawan, adalah sesuatu yang paling indah yang kita boleh dapat dalam dunia ini. Dan kawan juga adalah sesuatu yang paling indah yang kita boleh jadi.

For me, dengan siapa kita berkawan tuu tak penting. Tapi, sebab apa kita berkawan tuu penting. Mungkin sebab ilmunya lebih sedikit daripada kita, mungkin sebab dia baik ataupun mungkin sebab dia bergaya. whatever lahh kan??! >,<  Walaupun sebab apa sekali pun, kita kena ingat. Kita mesti ikhlas berkawan dengan dia, sanggup bantu dia ketika dia susah dan... dia pun sanggup bantu kita bila kita susah nanti. siapa tahu, kan? uit, dah banyak sangat tanda soal dalam entry kali ini. apa kes???? 

Ada yang nak request lagu tak/? kui3 Bukan apa nak bagi lagu Sahabat by Najwa Latif. Hayatilah lagu ini. Korang akan nangis nanti . I think so~


Sahabat-Najwa Latif
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.

#Kadang-kadang kita buat mereka bahagia dan mereka bahagia tetapi  ada kalanya mereka terlupa sebenarnya kita terluka dan masih terluka. </3 .

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Tee Radzi